L-CARNITINE czy działa???

Pomoc w doborze suplementów, diet oraz treningów dla płci pięknej:)

Moderatorzy: MED, Matix, Karola, PaQ

L-CARNITINE czy działa???

Postprzez Zuzu » 27 cze 2011, o 07:52

Cześć, postanowiłam założyć nowy wątek na forum gdyż ćwiczę na siłowni prawie od 4 miesięcy i wspomagam się tylko l-carnityną oraz zieloną herbatką Obrazek Niestety jak na razie nie widzę super rezultatów, nie wiem czy to moja ciężka praca czy specyfik jaki zażywam.
Stąd też moje pytanie do was: Jak na was działa l-canityna? Czy widzicie zmiany w swoim wyglądzie i po jakim czasie?

Zaznaczę, że nie mam przekonania do mocniejszych spalaczy tłuszczu, gdyż boje się że zaszkodzą mojemu organizmowi.
Pozdrawiam Obrazek
Zuzu

.: Słabiak :.

Miejscowość: Kraków
Staż [mies.]: 4

Re: L-CARNITINE czy działa???

Postprzez Olla » 27 cze 2011, o 15:39

Zuzu daj sobie spokój z l-carnityną oraz jakimiś herbatkami to jest dobre dla babek z reklam TV Obrazek
W dzisiejszych czasach jest mnóstwo spalaczy tłuszczu i jeśli będziesz je prawidłowo zażywać to nic złego Ci się nie stanie.
Ja sama ćwiczę na siłowni od roku i głupio się przyznać ale też zaczynałam swoją przygodę od l-carnityny, niestety nie widziałam rezultatów (ale jak to się mówi na każdego wszystko działa inaczej, my nic nie poczujemy i nic nie widzimy a inni będą zadowoleni Obrazek )

Przez ten rok próbowałam kilku różnych specyfików i najbardziej byłam zadowolona z: Dyma-Burn Xtreme, Miotropin, Hydroxycut Hardcore.

Radzę Ci abyś sobie poczytała, i na pewno coś dla siebie wybierzesz.
Powodzenia Obrazek

Olla

Pochwały: 5

Staż [mies.]: 12

Postprzez MED » 27 cze 2011, o 18:53

Hej ZuZu:)

To czy produkt działa czy nie weryfikuje także dieta oraz rodzaj odpowiedniego treningu, również poziom hormonów w Twoim organizmie (niedoczynność tarczycy, środki antykoncepcyjne - zatrzymują nieco wody podskórnej jak maja większą komponentę estrogenną) więc ciężko czasem o standaryzację w działaniu preparatów na odchudzanie.